partnerschap

Jumpen voor het goede doel bij Jumpsquare en Jump XL

Jumpen voor het goede doel bij Jumpsquare en Jump XL

Foto: Kinderpostzegels Jumpdag: Samen springen voor veerkracht

Kinderpostzegels, Jumpsquare en Jump XL slaan handen ineen om veerkracht van kinderen te versterken

Update 25 november 2024: Maar liefst 3.600 kinderen jumpten mee op zondag 10 november. Bij Jumpsquare en Jump XL in heel Nederland werd op deze dag de helft van de entreekaartjes gedoneerd aan Kinderpostzegels.

Deze mooie actie heeft een donatie opgeleverd van maar liefst € 15.000!

Binnenkort maken we de datum bekend van de Kinderpostzegels Jumpdag in 2025!

Bekijk de aftermovie:

Op zondag 10 november 2024 organiseert Kinderpostzegels samen met Jumpsquare Group, waaronder de Jumpsquare en Jump XL trampolineparken vallen, de allereerste Kinderpostzegels Jumpdag. De helft van alle toegangskaartjes wordt dan gedoneerd aan kinderen die extra veerkracht nodig hebben.
Heel veel kinderen staan met 10-0 achter in het leven door eenzaamheid, armoede of problemen thuis. Zij missen daardoor iets essentieels: een goede basis om veerkrachtig te zijn. Terwijl geen kind zonder kan – op school, thuis, overal! Want veerkracht is als een superkracht in je hoofd en je hart die je helpt in moeilijke situaties. Samen met heel Nederland versterken we de veerkracht van deze kinderen.

Start van de samenwerking tussen Jumpsquare Group en Kinderpostzegels

De Kinderpostzegels Jumpdag is onderdeel van het partnership dat Jumpsquare Group en Kinderpostzegels onlangs hebben gesloten. Jumpsquare Group helpt mee aan de missie van Kinderpostzegels om kinderen veerkrachtig te maken. Dit doen ze door jaarlijks een Kinderpostzegels Jumpdag te organiseren en 50% van de ticketprijs te doneren aan Kinderpostzegels. ‘Onze missie is om kinderen en jongeren uit te dagen om meer te bewegen en zo gezonder en fitter te worden. Maar mentale gezondheid is minstens net zo belangrijk. Daarom past deze samenwerking met Kinderpostzegels ook zo goed. Door een deel van de opbrengst te doneren, willen we ook aandacht schenken aan de groep kinderen die om welke reden dan ook problemen ervaren.’ Roland van Geest, CEO Jumpsquare Group.

‘Samen springen voor veerkracht’
De Kinderpostzegels Jumpdag past helemaal bij onze missie om de veerkracht van kinderen te versterken. Duizenden kinderen ervaren dit jaar letterlijk de veerkracht van de trampolines. Ze kunnen met hun bezoek ook nog eens hun superkracht doorgeven en helpen daarmee kinderen die het heel hard nodig hebben. Daarnaast ontvangen de bezoekers een speciaal Kinderpostzegels jubileumarmbandje vanwege ons 100-jarig bestaan.’ Sofie Vriends, directeur Kinderpostzegels

Ook jumpen voor het goede doel?
Bestel hier alvast je tickets.

Samen geven we kinderen superkracht

al 100 jaar