partnerschap

Hallmark wordt dé kaartenpartner van Kinderpostzegels

Hallmark wordt dé kaartenpartner van Kinderpostzegels

Samen nog meer impact maken voor kinderen

Kinderpostzegels en Hallmark slaan de handen ineen en gaan de komende jaren samen de speciale wenskaartenseries voor de kinderpostzegelactie maken. Daarmee zetten beide organisaties zich met aandacht en verbinding in voor kinderen die er alleen voor staan.

Als je er een passende wenskaart bij zou zoeken, zou dat een hoera-kaart zijn: Hallmark en Kinderpostzegels gaan samenwerken! Hallmark wordt de officiële kaartenpartner van Kinderpostzegels. Een samenwerking waar beide partijen heel blij mee zijn. De aftrap vindt plaats in het jaar dat Kinderpostzegels haar 100e verjaardag viert – extra bijzonder omdat Hallmark zelf ook al meer dan 100 jaar bestaat.

Wens- en feestdagenkaarten

Hallmark gaat in ieder geval de komende drie jaar zowel de themakaarten als de feestdagenkaarten ontwikkelen voor de jaarlijkse kinderpostzegelactie. Beide kaartenseries zijn een geliefd actieproduct, naast de kinderpostzegels zelf. Het ontwerp van de postzegels en kaarten wordt eind juni onthuld.

De Hallmark kaartensets voor dit jaar worden verkocht aan de deur tijdens de kinderpostzegelactie van woensdag 25 september t/m woensdag 2 oktober 2024, en online via shop.kinderpostzegels.nl. Hallmark verkoopt de kaarten ook via de eigen webshop hallmark.nl, waar ze, voorzien van een persoonlijke boodschap, direct naar de ontvanger kunnen worden verstuurd. Volgend jaar zullen de speciale feestdagenkaarten ook via de retail verkooppunten van Hallmark verkrijgbaar zijn.

Samen impact maken voor kinderen

Met deze samenwerking wordt Hallmark een van de impactpartners van Kinderpostzegels. Beide organisaties vinden elkaar op de thema’s aandacht en verbinding, en in de wens om kinderen te helpen die er alleen voor staan. Sofie Vriends, directeur van Kinderpostzegels: “Zoals een kaartje en een postzegel bij elkaar horen, zo logisch is onze samenwerking. Hallmark staat voor de persoonlijke aandacht die ook wij zo belangrijk vinden. Kinderpostzegels zet zich in voor kinderen die er helemaal alleen voor staan, bijvoorbeeld door problemen thuis. We zorgen ervoor dat zij een stevig vangnet hebben en zich niet eenzaam voelen. Ik weet zeker dat de prachtige kaartenseries die voortkomen uit de samenwerking met Hallmark mensen zullen inspireren iets te doen voor kinderen die het moeilijk hebben.”

Waardevolle relaties

Ook Jan Willem Koch, Managing Director van Hallmark is blij met het partnership. “Wij geloven dat het leven draait om waardevolle relaties. Liefdevolle aandacht en onvoorwaardelijke support zijn daarbij essentieel. Wij zijn blij om een bijdrage te kunnen leveren aan het ondersteunen van kinderen voor wie die dingen niet vanzelfsprekend zijn. Passend bij onze missie om mensen te inspireren hun hart te laten spreken, zijn de themakaarten dit jaar speciaal ontworpen om de ontvanger in zijn of haar kracht te zetten. De kaarten zijn perfect om ook kinderen een ‘boost’ in het zelfvertrouwen te geven.”

Samen geven we kinderen superkracht

al 100 jaar