Hoe doe ik een melding van een integriteitsschending of van ongewenst gedrag?
Heb je ongewenst gedrag meegemaakt door een medewerker van Kinderpostzegels (zoals pesten, discriminatie of seksuele intimidatie)? Heb je een integriteitsschending gezien (zoals diefstal, fraude of overtreding van wetten)? Of heb je daar een vermoeden van? En heb je het gevoel dat je het niet kunt bespreken met de betrokkene zelf of met de leidinggevende van de betrokken medewerker? Dan kun je een melding doen bij ons Meldpunt Integriteit. Dat kan via integrity@kinderpostzegels.nl, of persoonlijk, door het maken van een afspraak. Het meldpunt gaat vertrouwelijk met de identiteit van de melder om. Je ontvangt binnen een week een reactie van het meldpunt over hoe je melding wordt behandeld.
Medewerkers kunnen ook een melding doen via de externe vertrouwenspersoon. Via de vertrouwenspersoon kan dan een anonieme melding bij het meldpunt worden gedaan. Meldingen kunnen eveneens worden gedaan via SeeHearSpeakUp, zowel door medewerkers als externen.
In onze Meldprocedure Integriteit en Ongewenst Gedrag kun je lezen hoe het meldpunt met je melding aan de slag gaat. Mocht het gewenst zijn om nader onderzoek in te stellen, dan wordt dat verricht aan de hand van het Onderzoeksprotocol Melding Integriteit en Ongewenst Gedrag.
Onze meldprocedure is niet bedoeld voor klachten over producten of over de dienstverlening van Kinderpostzegels. Daarvoor bestaat een Klachtenregeling. Klachten kun je gemakkelijk indienen via ons contactformulier. Je hoort dan snel van ons.
Snel naar: